Long time no see

Jag har tänkt på att jag borde kika in här och skriva lite men jag blev lite less när inte nya headern
syns och jag orkar inte bråka med det just nu. Jag är fruktansvärt trött, dels på grund av att det är 
mycket på jobbet men även att jag sovit lite dåligt i några nätter. Som tur är har jag nu haft en 
veckas lov för att vila upp mig. Dock är jag som sagt trött ändå. Vi har lillkillen på besök i helgen
så han ligger och sussar brevid mig i soffan. Jag har precis kommit hem från stallet. Snälla Jessica
har varit och klippt Azora på morgonen och under tiden delade Michelle av hagen. Surtanten ska få
gå själv ett tag, hon har sparkats lite väl ett tag nu och jag tror att det kommer bli jättebra. Så länge
hon kan se sina kompisar är hon säkert mer än nöjd när de slipper kommer för nära.
 
Förra helgen var jag och Peringe och hämtade mitt nya släp. Jag är jättenöjd och i helgen ska det
provas för första gången tror jag allt! Det ligger som en padda på vägen och bakluckan är så lätt att
jag kan lyfta den med en arm från sidan vilket är en stor förbättring säkerhetsmässigt. Azora har 
blivit dösnygg, jag tittade på när en annan red henne i onsdags och ojojoj vilken skillnad det blivit. 
 
Nu blev det här jättelångt och jag har massor mer att skriva om så det dröjer nog inte länge innan
jag skriver igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0