December


Träning
Varvat med pannlampeturer i skogen

Trots att jag denna höst är extremt trött märker jag stor skillnad mot förra hösten när jag knappt hade ork att åka till stallet under en period. Nu är damen i full gång, snygg och på fint humör. Vi har tränat varje helg i flera veckor och gör framsteg hela tiden så det är superkul. Nu börjar jag bli sugen på att hoppa men det sitter långt inne att boka hoppträning när enda gången jag hoppat senaste året ramlade av. Hmm. Får ta tag i det där helt enkelt. 

För övrigt vill jag visa vår fina gran vi hämtade i söndags. Vi kom på att efter julafton brukar man tröttna på granen och förra året stod den bara uppe ett par dagar innan vi var trötta på julen. Så för att hinna njuta av den vackra disneygranen fick den komma upp bra mycket tidigare i år. Den är lite stor så en till ljusslinga kanske skulle behövas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0