Onsdagsregn


Idag vaknade jag upp med dropp på fönstrena. pilutta dig vädersnubbe. Fast jag gillar nog ändå
regnet lite, det stör mig inte. Det gör bara att snön försvinner lite fortare och det gillar vi väl alla?
Det är mysigt med regn, fast egentligen mest när man får vara inomhus med en kopp te eller så.
Förresten har jag blivit tvungen att använda röd mjölk i min gröt senaste dagarna och jag kan bara
säga att det är typ tusen gånger godare än med grön. Jag tror jag ska fortsätta med det faktiskt.
Dessutom är det ju färre konstgjorda medel i alla "orginalprodukter".

Ha en trevlig dag, håller tummarna att solglasögonen kan plockas på lite senare idag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0