skål för nästan-semestern

sängdags strax, är svintrött.. morgondagens ledighet är verkligen välbehövd.
ska verkligen ta och sova ut imorgon, och sen ska jag vara med jonna :) på
kvällen har mamma och peringe bjudit hem mig och henka på grillat. det blir
mums.  sen är det betala räkningar som ska göras för våra resepengar har vi
delat upp :) på bara några månader hade vi fått ihop tjugotusen till hotellen
och reskassa + att vi båda har egna fickpengar med, så det här kan nog bli
en riktigt lyckad resa.

jag kan tänka mig att det blir en massa shopping och roliga äventyr.. jag har
faktiskt börjat packa lite smått, så jag inte använder några av de underkläder
jag vill  ha med mig ^^

men nu ska jag sova..

yummie, martini bianco med sprite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0