5h sömn...

usch och fy för att gå upp idag, fick ju stänga igårkväll med david för att linn är sjuk,
stackarn! men jag fick iallafall börja vid åtta, det var ju snällt. så fick henka för sig att
jag var den barmhärtiga samariten så jag fick åka in till stan och hämta dom när jag
slutat också, så klockan var inte mindre än halv fyra när jag slängde mig i sängen. fy!

så upp idag, usch och fy igen, jag har jätteont i mitt ena öga också, helt rött. det kan
väl bli så när man inte sover så mycket kanske?

igår var iallafall jonna här, det var trevligt, tyvärr fick Obama typ sjuhundrafemtio spel
och var skitjobbig. men man kan ju inte tycka illa om honom för det, han är ju för söt!

men nu ska jag ta och åka och jobba min sista arbetsdag :)
hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0